Verzending & Bezorgen

Heb je een vraag over het verzenden en bezorgen van jouw bestelling? Op deze pagina vind je alle informatie die je nodig hebt. Staat jouw vraag er toch niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Verzendkosten

Bestellingen vanaf €50,- worden gratis naar je verzonden binnen Nederland en België met GLS, DHL en Bpost. Heb je voor minder dan €50,- in jouw winkelmandje, dan vragen we een bijdrage van €2,95 voor het laten verzenden van je pakketje.  

 

Nederland en België                          
Bestellingen vanaf €50            = gratis
Bestellingen tot €50                = €2,95

 

Europese Unie                          
Elke bestelling = €9,95

 

Wanneer ontvang ik mijn pakketje?

Wacht je ook altijd met smart op je pakketje? In dit overzicht laten we je weten wanneer je jouw bestelling kan verwachten.

 

Voor 23.30 uur besteld op*                                        1e bezorgpoging op:

Maandag                                                                     Dinsdag

Dinsdag                                                                       Woensdag

Woensdag                                                                   Donderdag

Donderdag                                                                  Vrijdag

Vrijdag                                                                        Zaterdag

Zaterdag en zondag                                                    Maandag

 

Nadat het pakket ons magazijn heeft verlaten, krijg je een Track & Trace code via de mail. Met deze code volg je het pakket en kun je de verwachtte bezorgtijd inzien.

* Uitzondering: het kan voorkomen dat we jouw bestelling met de brievenbuspost versturen. Voor bestellingen na 22.00 uur kunnen we niet garanderen dat je het de volgende dag ontvangt. Brievenbuspost wordt eerder bij ons opgehaald. Het voordeel is dat het beter is voor het milieu en jij niet per se thuis hoeft te blijven om je bestelling te ontvangen.

 

Wat is de status van mijn bestelling?

We houden je graag op de hoogte van de status van jouw bestelling per email. Dit zijn de verschillende statussen:

1) Bestelbevestiging - een samenvatting van wat je besteld hebt;
2) Betaalbevestiging - een bevestiging dat je je betaling ontvangen hebben;
3) Order in behandeling in magazijn - een medewerker heeft jouw order in behandeling genomen;
4) Order verzonden - de order is ingepakt. Je ontvangt een track & trace om de bestelling te volgen.

 

Bestelling niet ontvangen?

Heb je jouw bestelling niet ontvangen, terwijl je ‘m wel had verwacht? Check nogmaals de status van jouw Track & Trace code. Het komt wel eens voor, om welke reden dan ook, dat je bestelling is vertraagd. Met je code kun je precies zien wanneer je bestelling wel wordt bezorgd. Wordt je bestelling met de brievenbuspost verstuurd? Dan kun je de bestelling niet volgen, wacht het rustig af. Had je de bestelling wel al verwacht, check dan nogmaals of het afleveradres klopt. Je kan ook bij je directe buren navragen of zij misschien je bestelling hebben ontvangen.

Heb je na 7 dagen jouw bestelling nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij hopen je dan verder te helpen.