Ruilen & retourneren

Heb je een vraag over het ruilen of retourneren van jouw bestelling? Of ben je niet tevreden over het product? Of is het stuk? Op deze pagina vind je alle informatie die je nodig hebt. Staat jouw vraag er toch niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

365 dagen bedenktermijn

Toch niet blij met je aankoop? Dat is bij ons geen probleem, wij hanteren namelijk 365 dagen bedenktermijn! Nadat je je retour bij ons hebt gemeld, heb je ook nog eens 14 dagen de tijd om je producten terug te sturen. Maar natuurlijk wel ongebruikt en in originele staat en verpakking.

 

Wat je van ons kan verwachten:

  • 365 dagen bedenktermijn op al onze producten
  • ‘daarom’ accepteren wij ook als reden.
  • Als je wil ruilen, heb je het nieuwe product vaak morgen al in huis
  • Als je wil retourneren, dan heb je jouw geld binnen 7 werkdagen weer terug.

 

Hoe kan ik retourneren?

Door onze 365 dagen bedenktermijn mag je gedurende deze periode, zonder opgaaf van reden, het product retour sturen. Zorg er wel voor dat de producten ongebruikt zijn en in originele staat en verpakking.

Een retour aanmelden doe je zo:
1) Meld je retour aan via onze klantenservice.
2) Gebruik het retourformulier dat digitaal is meegestuurd met je bestelbevestiging. Ben je ‘m kwijt? Download het formulier hier.
3) Voeg het formulier bij je pakket en stuur het pakket naar het retouradres op het formulier. De retourkosten zijn voor eigen rekening.
4) Zodra wij jouw pakket weer hebben ontvangen, sturen we of het nieuwe product naar je op (als je het wilde ruilen), of boeken we het bedrag binnen 7 werkdagen terug op je rekening.

 

Terugbetaling

Heb je de hele bestelling retour gestuurd? Dan ontvang je van ons het bestelbedrag (incl. de verzendkosten), binnen 7 werkdagen van ons terug. Heb je een deel van je bestelling retour gestuurd? Dan ontvang je het bedrag van de geretourneerde product(en) van ons terug. Wij betalen het op dezelfde manier aan jou terug, zoals jij het eerst aan ons hebt betaald.

 

Klachtenafhandeling

Dat jij als klant erg tevreden bent, is voor ons heel belangrijk. Ben je dit niet? Dan willen we dit heel graag met je oplossen. Dit gaat het snelst via onze klantenservice, hier kunnen we je snel en makkelijk helpen. Mochten we toch niet jouw klacht snel kunnen afhandelen, dan zullen we dit op tijd aangeven. Je kunt ons elke werkdag tot 17.00 uur bereiken via telefoon, mail en chat.

 

Geschillencommissie

Mocht je toch niet tevreden zijn over de afhandeling van je klacht, dan kan je dit voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Deze kun je bereiken op onderstaand adres. Je kan je klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: www.ec.europa.eu/consumers/odr/

Geschillencommissie Thuiswinkel - Postbus 90600, 2509 LP DEN HAAG.