Ma-Vr 09:00 -17:00
Wij reageren op werkdagen binnen 4 uur!

Het beste product voor je koffiemachine - Gewoon meer met Eccellente.
Bij Eccellente hebben wij een grote passie voor koffiemachines en daarom adviseren wij jou graag de beste producten om je koffiemachine optimaal te onderhouden. Zodat jij van de lekkerste koffie kan blijven genieten. Met het Eccellente keurmerk maken wij duidelijk welke producten de beste keuze zijn voor jouw koffiemachine. Wij staat vierkant achter de producten met dit keurmerk en daarom durven wij jou 5 voordelen te garanderen.
Een scherpe prijs voor het beste product.
Je koffiemachine onderhouden met dure A-merken? Dat is niet nodig! Wij maken en ontwikkelen de producten met het Eccellente keurmerk zelf. Zo weten we precies wat voor ingrediënten en onderdelen er in deze producten zitten en durven wij met zekerheid te stellen dat dit dé beste producten zijn voor jouw koffiemachine. En dat voor de scherpste prijs! Wij streven er naar om alle producten met het Eccellente keurmerk 20% goedkoper te laten zijn, waardoor jij altijd je koffiemachine optimaal kan onderhouden tegen een eerlijke prijs. Kortom kwaliteitsproducten tegen een lage prijs.
Vandaag besteld, zo snel mogelijk in huis. Zo niet, verzendkosten terug.
Dat het ontkalken van je koffiemachine niet het allerleukste klusje is om te doen, dat begrijpen we. Of nou ja.. ;) Het is zo’n typisch klusje dat je waarschijnlijk het liefst tot het laatste moment uitstelt. En als je onderhoudsproduct dan ook nog net op is…. Zul je altijd zien! Ook die frustratie snappen we helemaal. Daarom maken we het makkelijk voor je: we zorgen ervoor dat alle producten met het Eccellente keurmerk razendsnel bij je thuis zijn. Vandaag voor 23:59 uur besteld, is zo snel mogelijk verzonden. Hierdoor heb je jouw bestelling doorgaans al de volgende dag in huis. Natuurlijk kan het even tegen zitten in de bezorging, daarom garanderen wij een levering binnen 2 werkdagen. Moet je langer wachten? Dan krijg je van ons de verzendkosten terug. Hoe je dit kan aanvragen? Dat lees je hier.
1. Stuur de orderbevestiging samen met een bewijs van de levering naar hallo@eccellente.nl
2. Eén van onze medewerkers zal jouw aanvraag controleren.
3. Wanneer je aanvraag wordt goedgekeurd, krijg je de verzendkosten teruggestort op de rekening waarmee je hebt betaald.
Heb je de onderhoudsproducten voor je koffiemachine direct nodig? Kom dan bij ons langs in Sneek, wij trakteren je graag op een heerlijk kopje koffie!
Bestelling op zaterdag worden standaard op maandag geleverd.
365 dagen retourtermijn
Bij Eccellente begrijpen wij hoe druk het dagelijkse bestaan kan zijn. Stress krijgen van een beperkt retourtermijn, dat willen we natuurlijk niet! Daarom krijg je op de producten met het Eccellente keurmerk 365 dagen retourtermijn!
Je wordt geholpen met een glimlach
Onderhoud aan je koffiemachine kan nog wel eens een klusje zijn. Wij staan voor jou klaar om je te helpen met al jouw vragen over je koffiemachine! Wij vinden het belangrijk dat jij altijd met een glimlach wordt geholpen, daarom heb je bij Eccellente altijd persoonlijk contact met één van ons.
Toegang tot al onze instructievideo’s, blogs, handleidingen, tips en meer
Door onze ervaring en nieuwsgierigheid hebben koffiemachines geen geheimen meer voor ons. Wij zijn expert in koffiemachines en het onderhoud ervan. Deze kennis hebben wij verzameld in handige instructievideo’s, blogs, handleidingen, tips en meer. Bij het gebruiken van de producten met het Eccellente keurmerk krijg jij toegang tot deze rijke schat aan kennis en word jij, net als ons, de expert van jouw koffiemachine.
Voorwaarden van ‘Meer met Eccellente’: In geval van overmacht door een stroomstoring, automatiseringsstoring of een andersoortige, door de (online) winkel niet te voorziene calamiteit, vervallen de rechten die aan ‘Meer met Eccellente’ kunnen worden ontleend.
=> Wie heb ik aan de lijn? Eén van ons! Wij stellen ons graag aan je voor, want we vinden het belangrijk dat je kan ontdekken met wie je hebt gesproken. Klik hier om ons team te leren kennen!
Wij zijn Eccellente, dé specialist op het gebied van het onderhouden en ontkalken van koffiemachines. Waar we zijn begonnen met het verkopen van een koffiemachine vanaf de zolderkamer, zijn we nu 17 jaar later uitgegroeid tot een team vol met koffiemachinespecialisten in ouderhoud. We geven je de beste producten én kennis om je koffiemachine in topconditie te houden, want alleen dan kun je optimaal genieten van een heerlijk kopje koffie.
Wij zijn de expert, de koffiemachinespecialist
Door ervaring en nieuwsgierigheid hebben koffiemachines geen geheimen meer voor ons. Wij verkopen niet alleen een product, maar geven je ook uitleg over het gebruik en het onderhoud van je koffiemachine. Maar wat ons echt een expert maakt, is dat we ook service verlenen bij kleine technische storingen, die kennis en kunde hebben wij gewoon in huis. Als expert weten we ook welke verhouding qua grondstoffen het beste werkt en daarom hebben we ons eigen huismerk ontwikkeld. Zo bieden we net even meer: goedkoper én betere kwaliteit.
Wij zijn hulpvaardig, we doen gewoon een stapje extra.
Uitblinken in klantenservice is ons doel, maar eigenlijk willen we gewoon mensen goed helpen. Daar zijn we voor! Binnen ons team werkt dan ook iedereen op de klantenservice, zo houden we feeling met jou, je wensen en de mogelijke problemen. Op die manier werken we ook altijd aan onze hulpvaardigheid. Als je niet weet hoe iets werkt of je hebt een storing, neem alsjeblieft contact met ons op. Wij helpen je graag en zoeken altijd naar een oplossing.
Wij zijn persoonlijk, we geven je een glimlach.
Automatische chatbots of standaard e-mails? Daar houden wij niet van. We kunnen veel processen uitbesteden, maar de klantenservice willen we zelf doen. Iedereen in ons team draagt ook bij aan de klantenservice. Zo heb je vandaag misschien een stagiair aan de lijn en morgen de directeur. Dat zou zomaar kunnen! Zo werken we allemaal aan onze mensenkennis en de kennis over onze producten. Je hebt dus altijd contact met echte mensen, we begrijpen je en kunnen je helpen.
Wij zijn idealistisch, want het kan altijd beter.
Het kan altijd beter. We zijn experts, hulpvaardig en persoonlijk, maar we streven er altijd naar om dit te verbeteren. Eigenlijk vinden we het heel gewoon om onszelf, maar ook de wereld te verbeteren. Deze strijdlust zit gewoon in ons. We vinden het goed om als bedrijf winst te maken, maar het is nog beter om met elkaar te delen. We zijn een bedrijf met een christelijke mentaliteit. Zo ondersteunen we jaarlijks projecten die onze aandacht nodig hebben, maar investeren we ook in mensen, door stagiairs kansen te geven, en geven we aandacht aan verduurzamen van ons inkoopproces. We zijn op weg om onze idealen na te streven, maar het kan altijd nog beter.
Algemene Bedrijfsgegevens
We willen de onderstaande informatie vooral niet wegcijferen. Deze gegevens kunnen nog wel eens van pas komen.
Bedrijfsnaam
Everlake eCommerce BV
Email
hallo@eccellente.nl
Op werkdagen binnen 4 uur een antwoord.
Telefoon
NL +31(0) 5858 12045
BE +32 (0) 3369 9693
Op werkdagen tussen 09:00 - 17:00 uur.
Postadres
Postbus 1
8600 AA SNEEK, Nederland
Bezoekadres
Selfhelpweg 121
8607 AC SNEEK, Nederland
Magazijn
Kerkeplaat 11
3313 LC DORDRECHT, Nederland
De lange nummers... | |
---|---|
KvK-nummer | 68553633 |
BTW-nummer | NL857495197B01 |
ING Bank IBAN | BIC | NL19INGB0008220816 | BIC - INGBNL2A |
Welkom bij Eccellente! Dé specialist voor alle onderhoudsartikelen voor je zakelijke koffiemachine, zodat jij onbezorgd verder kan met zaken doen.
Verkoop van alle bekende merken onderhoudsproducten voor koffiemachines.
Wij verkopen onderhoudsartikelen voor alle bekende merken koffiemachines, zoals Bosch, DeLonghi, Durgol, Gaggenau, Gaggia, Jura, Krups, Melitta, Miele, Neff, Nivona, Philips, Saeco, Sage, Siemens, Solis en WMF.
Klik hier om naar de categorie met alle producten voor je zakelijke koffiemachine te gaan.
Eccellente: eigen productlijn
Zestien jaar geleden zijn we begonnen met het ontwikkelen van ons eigen merk Eccellente. De Nederlandse vertaling van dit Italiaanse woord is excellent. Italië is de bakermat van de koffie-industrie en wij identificeren ons hier graag mee. Dit omdat wij staan voor goede kwaliteit producten, die ook eenvoudig te gebruiken zijn. Daarnaast bieden wij onze Eccellente producten altijd aan tegen een scherpe prijs, omdat wij de ontwikkeling, productie en levering in eigen hand hebben. Hierdoor bespaar je aanzienlijk ten opzichte van merken van koffiemachine fabrikanten.
Inkoop bij de fabrikant
Wij kopen vrijwel al onze artikelen direct in bij de fabrikant. Hierdoor is er nauwelijks tussenhandel en kunnen wij de prijzen van onze onderhoudsartikelen scherp houden.
Persoonlijke service, gewoon met een glimlach
Wij staan voor je klaar om jou te helpen met al je vragen over goed onderhoud van je koffiemachine, aankoopadvies of statusupdates van je bestelling en levering. Wij helpen je graag; mét een glimlach!
Verpakkingen voor zakelijk gebruik
Wij bieden verpakkingen en bundels die passen bij jou als zakelijke gebruiker. Zo werken wij hard aan onze Eccellente Professional productlijn. De kwaliteit van Eccellente, maar dan op maat gemaakt voor jou.
Bestelgemak
Als zakelijke klant wil je gemakkelijk kunnen inkopen zonder gedoe. Bestellen kan via de website, vanuit je account, via mail, chat, whatsapp, telefoon of inkooporder. Wij zijn tijdens kantooruren te bereiken voor bestellingen en vragen, om het jou zo prettig mogelijk te maken. Geef gewoon aan ons door welke producten en aantallen je wilt bestellen en wij maken het voor jou in orde.
Vanuit je account kun je eenvoudig opnieuw bestellen. Hierbij kun je de aantallen aanpassen en producten verwijderen of toevoegen, dat is wel zo gemakkelijk.
Snelle verzending & gratis verzending
Voor 23:59 besteld is direct verzonden. Zo hoef je nooit lang te wachten op je producten en kun je snel aan de slag met onderhoud van je koffiemachine. Je wilt je klanten of collega’s natuurlijk niet laten wachten op een heerlijke kop koffie. Je maakt al gebruik van gratis verzending wanneer je voor € 40,- of meer bestelt.
Betaalgemak
Betalen kan bij ons eenvoudig via iDEAL, PayPal, Bancontact of creditcard. Ook is het mogelijk om achteraf te betalen via Klarna of op rekening. Betaal dan binnen 14 dagen.
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een btw-factuur in de inbox. Zo maken wij je administratie eenvoudig.
=> Kies voor ons Eccellente ontzorg model
Wil je volledig ontzorgd worden en je niet druk hoeven maken over het bestellen van je koffiemachine onderhoudsproducten? Maak dan gebruik van ons Eccellente ontzorg model.
Hoe werkt het Eccellente ontzorg model?
Geef per email (hallo@eccellente.nl) aan ons door voor welk merk(en) en modellen koffiemachine(s) je onderhoudsproducten nodig hebt. Geef daarbij ook een inschatting van je verbruik. Vervolgens ontvang je van ons een voorstel op maat zodat je periodiek de juiste onderhoudsproducten ontvangt.
Wat zijn de voordelen van het Eccellente ontzorg model?
+ Rechtstreeks telefoonnummer 0515 200 200 voor snel & deskundig advies bij vragen over producten of gebruik
+ Altijd de juiste onderhoudsproducten op voorraad
+ Altijd gratis je onderhoudsproducten bezorgd
+ Altijd opzegbaar, je zit niet vast aan een abonnement. Pauzeren of aanpassen kan op elk moment.
+ 5% extra korting
Heb je een vraag over het bestellen van een product of wil je jouw bestelling wijzigen of annuleren? Op deze pagina vind je alle informatie die je nodig hebt. Staat jouw vraag er toch niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Bestelling wijzigen of annuleren?
Heb je zojuist een bestelling gedaan, maar je wilt deze wijzigen of annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij kunnen alleen jouw bestelling wijzigen of annuleren als je binnen een half uur (op een werkdag) contact met ons opneemt. Is dit niet het geval, dan kunnen wij helaas jouw bestelling niet meer wijzigen of annuleren. Bestellingen die na 17:00 uur of in het weekend geplaatst worden kunnen we niet wijzigen of annuleren. Bij andere vragen over jouw bestelling kun je ook altijd contact met ons opnemen.
Bestellen via mail, telefoon of chat
Naast bestellen via onze webshop, is het ook mogelijk om jouw bestelling via mail, telefoon, WhatsApp of chat door te geven. Zoek je gewenste producten bij elkaar en laat via één van bovenstaande manieren weten wat je wilt bestellen. Vermeld daarbij ook de aantallen en je naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres.
Als je jouw order op een werkdag voor 17.00 uur doorgeeft, wordt het de volgende dag geleverd. Bestel je via de website, dan kan je jouw bestelling tot 23.59 uur plaatsen voor levering op de volgende dag.
Heb je een vraag over het betalen van jouw bestelling? Op deze pagina vind je alle informatie die je nodig hebt. Staat jouw vraag er toch niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Betaalmethodes
Je kan bij ons op verschillende manieren betalen. Als je betaalt via één van deze methodes dan geniet je van de volgende voordelen:
✓ Als je voor 23.59 uur besteld, dan heb je het morgen in huis (alleen op bestellingen van zondag tot en met vrijdag. Als je op zaterdag besteld, dan heb je het maandag in huis).
✓ Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in je browser.
✓ We werken met vrijwel alle betaalmethodes
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Achteraf betalen via Klarna
Mocht je liever achteraf willen betalen, om welke reden dan ook, dat kan! Je betaalt het factuurbedrag pas na het ontvangen van je bestelling. We rekenen hier geen toeslag voor!
Betaling mislukt of geweigerd?
Is je betaling mislukt of geweigerd? Controleer dan eerst de afschrijving of het geld wel of niet is afgeschreven. Als het niet is afgeschreven, kun je opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van je rekening afgeschreven? Neem dan contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder.
Heb je een vraag over het verzenden en retourneren van jouw bestelling? Op deze pagina vind je alle informatie die je nodig hebt. Staat jouw vraag er toch niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Verzendkosten
Bestellingen vanaf €40,- worden gratis naar je verzonden binnen Nederland en België met DHL, PostNL en Bpost. Heb je voor minder dan €40,- in jouw winkelmandje, dan vragen we een bijdrage van €5,95 voor het laten verzenden van je pakketje.
België en Nederland
- Bestellingen vanaf €40 = gratis
- Bestellingen tot €40 = €5,95
Europese Unie
- Frankrijk, Duitsland = €9,95
- Alle overige EU landen = €19,95
Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij jullie?
Jazeker! Leuk zelfs, we ontmoeten je graag! Ons hoofdmagazijn zit in Sneek, adres Selfhelpweg 121, 8607AC. Je mag je bij de balie melden. Als je de bestelling van te voren via de site plaatst dan zal deze binnen 30 minuten voor je klaar liggen. Betalen kan van te voren via iDeal of bij afhalen via pin. Selecteer verzendmethode 'Ophalen in Sneek'. Je betaalt uiteraard geen verzendkosten.
Wanneer ontvang ik mijn pakketje?
Wacht je ook altijd met smart op je pakketje? In dit overzicht laten we je weten wanneer je jouw bestelling kan verwachten.
Als je voor 23:59u besteld op een werkdag of zondag dan ontvang je het pakket de volgende dag. Als je op zaterdag besteld dan ontvang je het pakket op maandag.
Nadat het pakket ons magazijn heeft verlaten, krijg je een Track & Trace code via de mail. Met deze code volg je het pakket en kun je de verwachtte bezorgtijd inzien en eventueel aanpassen.
*Uitzondering1: Bestellingen met een afleveradres in België worden tot 's avonds 21:00 uur verzonden in plaats van 23:59 uur.
*Uitzondering2: Bestellingen die gedaan worden tussen 21.00 uur en 23.59 uur op zondag, maandag, dinsdag, woensdag of donderdag worden de volgende dag in de avond bezorgd. Wanneer het gaat om een bestelling voor een bedrijf dan wordt deze één dag later overdag geleverd.
*Uitzondering3: Bestellingen op vrijdag tussen 21.00 uur en 23.59 uur worden maandag bezorgd.
Wat is de status van mijn bestelling?
We houden je graag op de hoogte van de status van jouw bestelling per email. Dit zijn de verschillende statussen:
1) Bestelbevestiging - een samenvatting van wat je besteld hebt;
2) Betaalbevestiging - een bevestiging dat je je betaling ontvangen hebben;
3) Order in behandeling in magazijn - een medewerker heeft jouw order in behandeling genomen;
4) Order verzonden - de order is ingepakt. Je ontvangt een track & trace om de bestelling te volgen.
Bestelling niet ontvangen?
Heb je jouw bestelling niet ontvangen, terwijl je ‘m wel had verwacht?
Als je niet thuis bent op het moment dat de pakketbezorger langskomt dan zal hij of zij een briefje in je bus achterlaten. De bezorger zal zelf een keuze maken uit een van deze drie opties: 1) hij /zij zal op een later moment terugkomen 2) hij / zij zal het bij een van de buren afleveren 3) hij / zij levert het af bij een pakketpunt in de omgeving. De informatie over de keuze zal de pakketbezorger op het briefje vermelden.
Geen informatie ontvangen? Check dan nogmaals de status van jouw Track & Trace code. Het komt wel eens voor, om welke reden dan ook, dat je bestelling is vertraagd. Met je code kun je precies zien wanneer je bestelling wel wordt bezorgd. Wordt je bestelling met de brievenbuspost verstuurd? Dan kun je de bestelling niet volgen, wacht het rustig af. Had je de bestelling wel al verwacht, check dan nogmaals of het afleveradres klopt. Je kan ook bij je directe buren navragen of zij misschien je bestelling hebben ontvangen.
Heb je na 7 dagen jouw bestelling nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij hopen je dan verder te helpen.
Heb je een vraag over het ruilen of retourneren van jouw bestelling? Of ben je niet tevreden over het product? Of is het stuk? Op deze pagina vind je alle informatie die je nodig hebt. Staat jouw vraag er toch niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
365 dagen bedenktermijn
Toch niet blij met je aankoop? Je hebt bij ons een bedenktermijn van 365 dagen! Na aanmelding van je retour heb je nog eens 14 dagen de tijd om je producten terug te sturen. Graag wel in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen. Voorbeeld: haal een product uit de doos en bekijk hem van alle kanten, maar ga het product niet gebruiken! De herroepingstermijn verstrijkt 365 dagen na de dag waarop je of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.
Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de productenvast te stellen.
Wat je van ons kan verwachten:
- 365 dagen bedenktermijn op al onze producten
- ‘daarom’ accepteren wij ook als reden.
- Als je wil ruilen, heb je het nieuwe product vaak morgen al in huis
- Als je wil retourneren, dan heb je jouw geld binnen 7 werkdagen weer terug.
Hoe kan ik retourneren?
Door onze 365 dagen bedenktermijn mag je gedurende deze periode, zonder opgaaf van reden, het product retour sturen. Zorg er wel voor dat de producten ongebruikt zijn en in originele staat en verpakking.
Retourneren doe je heel gemakkelijk:
1) Geef ons een seintje dat je jouw bestelling wilt retourneren. Dit kan via email, chat, telefoon of whatsapp.
Hierbij zou je het ons gemakkelijk maken wanneer je aangeeft dat je wilt ruilen voor een ander product of je geld terug wilt.
2) Stuur je pakket naar ons retouradres. Voeg een briefje toe met je naam en bestelnummer zodat wij weten dat het van jou afkomstig is. De retourkosten zijn voor eigen rekening.
3) Zodra wij jouw pakket hebben ontvangen sturen we het nieuwe product naar je op wanneer je het wilt ruilen, of boeken we het bedrag binnen 7 werkdagen terug op je rekening wanneer je wilt retourneren.
Ons retouradres:
Everlake eCommerce
Selfhelpweg 121
8607AC Sneek
Nederland
Twijfel je of een retour nodig is?
Heb je bijvoorbeeld een product besteld waarvan je niet zeker weet of het voor jou geschikt is? Wij horen het graag! Neem gewoon even contact met ons op en wij denken graag met je mee of een retour de passende oplossing is.
Terugbetaling
Heb je de hele bestelling retour gestuurd? Dan ontvang je van ons het bestelbedrag (incl. de verzendkosten), binnen 7 werkdagen van ons terug. Heb je een deel van je bestelling retour gestuurd? Dan ontvang je het bedrag van de geretourneerde product(en) van ons terug. Wij betalen het op dezelfde manier aan jou terug, zoals jij het eerst aan ons hebt betaald.
Klachtenafhandeling
Dat jij als klant erg tevreden bent, is voor ons heel belangrijk. Ben je dit niet? Dan willen we dit heel graag met je oplossen. Dit gaat het snelst via onze klantenservice, hier kunnen we je snel en makkelijk helpen. Mochten we toch niet jouw klacht snel kunnen afhandelen, dan zullen we dit op tijd aangeven. Je kunt ons elke werkdag tot 17.00 uur bereiken via telefoon, mail en chat.
Geschillencommissie
Mocht je toch niet tevreden zijn over de afhandeling van je klacht, dan kan je dit voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Deze kun je bereiken op onderstaand adres. Je kan je klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: www.ec.europa.eu/consumers/odr/
Als ondernemer in koffiemachine ontkalkers en koffie producten vinden wij verantwoord ondernemen vanzelfsprekend. Binnen Eccellente hebben wij de afgelopen jaren het duurzaam ondernemen standaard opgenomen in onze gehele bedrijfsvoering. Dit is onder andere terug te vinden in de producten, verpakkingsmaterialen, partners en het nieuwe bedrijfspand waar we sinds eind 2021 zijn gevestigd.
Eccellente blijft zich ontwikkelen op het gebied van duurzaamheid. We zijn bezig om nog meer bij te dragen aan het reduceren en compenseren van de eigen CO2-uitstoot. Met gezond verstand en een open blik pakken wij duurzaamheidsvraagstukken binnen ons bedrijf aan. Door zelf de regie te nemen en te houden willen wij een positief effect hebben op mens, milieu en de maatschappij.
Onze producten zo duurzaam mogelijk
Eccellente ontkalkers
De ingrediënten van onze Eccellente ontkalkers zijn biologisch afbreekbaar en sterk geconcentreerd. Hierdoor is het gelukt om de verpakking kleiner te maken, wat een efficiëntere distributie mogelijk maakt en mindere afval geeft. Sinds de start in 2010 van het merk Eccellente zijn we hier al mee bezig. De Eccellente ontkalker 100ml flacons, geschikt voor een keer ontkalken, zijn 150% kleiner dan een anderen merken van gelijkwaardige ontkalkers.
Mr Taylor biologische ontkalker
Onze nieuwe biologische ontkalker is Mr. Taylor is een duurzaam, eerlijk en biologische productlijn welke geen chemische basis heeft zoals vele andere ontkalkingsproducten. Het product is op basis van een natuurlijk en hoogwaardig zuur, welke biologisch afbreekbaar en milieuvriendelijk is. De ontkalker zelf is meerdere keren te gebruiken, hierdoor is het te bewaren voor een volgende ontkalkingsbeurt. Het flesje waar de ontkalker in zit is gemaakt van oude PET-flessen en het etiket op het flesje en het doosje zelf zijn gemaakt van gerecycled papier welke geheel zijn volgens de standaarden van het FSC. Op de verpakking hebben wij de afvalscheidingstekens vermeld, waarmee we de consument bewust maken van het belang van correct afvalscheiding. Daarmee is Mr. Taylor een van de eerste ontkalkers waarbij het hele plaatje positief is voor het milieu.
Vergroenen van het logistieke proces
Voor e-fulfilment werken wij samen met diverse partners. Ook deze partners hebben duurzaamheid en het vergroenen van e-fulfilment op hun agenda staan. Met een recent voor ons ontwikkelt software pakket worden web orders efficiënt verdeeld over verschillende magazijnen. Hiermee kan capaciteit bij de magazijnen beter worden benut en de werkdruk binnen deze magazijnen beter gereguleerd. (Ook het aantal gereden kilometers per verzonden pakket kunnen wij hiermee in de toekomst reduceren, door de postcode van de klant te koppelen aan het dichtstbijzijnde magazijn waar de order verwerkt wordt. Of dit mogelijk is moet nog worden uitgezocht. Maar in het kader van Beter Bezorgd van Thuiswinkel.org zou dit in de toekomst een optie zijn.)
Door het gebruik van automatische inpakmachines bij één van onze partners wordt de overtollige lucht in de pakketten met 40% gereduceerd. 40% minder lucht verpakken betekent ook dat er meer pakketten in de bezorgwagens passen. Hierdoor zijn er minder vrachtwagens, auto’s of busjes nodig voor hetzelfde aantal pakketten.
Groen verpakken
In onze verschillende magazijnen maken wij gebruik van FSC goedgekeurde verzenddoosjes/karton. Indien er opvulmateriaal nodig is gebruiken wij 100% gerecycled karton. Web orders die niet door de automatische verpakkingsmachines kunnen, worden verpakt in verzenddoosjes die zo passend mogelijk zijn. Hiermee reduceren wij het gebruik van vulmateriaal en zorgen er voor dat er zo min mogelijk nutteloze lucht wordt vervoerd.
Een energie neutraal kantoor en magazijn
Sinds 1 november 2021 werken wij in ons gloednieuwe 100% energie neutrale bedrijfspand. Dit betekent dat alle energie die we op ons hoofdkantoor en in ons magazijn verbruiken, door onze eigen zonnepanelen wordt opgewekt. Er liggen 40 zonnepanelen op het dak van ons pand, deze wekken per jaar 12.000 kWh op. Het complete pand is gasloos en volgens de nieuwste milieu eisen gebouwd. De verlichting gaat aan en uit op beweging, hierdoor brandt de verlichting niet als er geen mensen aanwezig zijn.
Afval hergebruiken en scheiden
Zowel in het magazijn, de kantoor- en lunchruimtes scheiden we het afval. Indien mogelijk wordt het afval hergebruikt. Zo wordt karton hergebruikt als vulmiddel in de pakketten die wij versturen.
Daar waar mogelijk zijn we bewust bezig met het verminderen van onze afvalstroom en bieden het afval gescheiden aan bij de afvalverwerkers.
Duurzaamheid en personeel
Onze medewerkers zijn een belangrijke factor in het behalen van onze duurzaamheidsdoelen. We maken ze bewust en moedigen hun ideeën aan. Hierdoor krijgen we een positieve werksfeer waarin medewerkers zich betrokken en gewaardeerd voelen.
We werven onze personeelsleden in de regio. 75 % van onze medewerkers woont in een straal van 5 km van ons bedrijf, de overige 25% in een straal van 27 km. Wij stimuleren ons personeel zoveel mogelijk op de fiets of met het openbaar vervoer naar het werk te komen. 75% van de woon-werk kilometers wordt op de fiets gedaan.
We gebruiken zoveel mogelijk stenen mokken voor de koffie en glazen voor de thee. Daarnaast worden er kartonnen bekers gebruikt voor chauffeurs en andere bezoekers. We gebruiken geen plastic servies. Hiermee besparen we enorm op onnodig karton en plastic gebruik.
Duurzaamheidsdoelen voor de komende 5 jaar:
- CO2 neutraal bedrijf worden
- Taylor lijn verder uitbreiden, meer verschillende biologische producten ontwerpen en laten produceren.
- Eccellente lijn verder verduurzamen, dit kan door de verpakkingen en vloeistof nog verder te verduurzamen.
- Verzend- en verpakkingsmaterialen proces blijven vernieuwen, dit doen we door nog bewuster te gaan kijken naar de verpakkingsmaterialen en bestellingen nog duurzamer te verpakken.
- Klanten keuzes geven in een milieu vriendelijkere bezorging. We blijven dit onderzoeken. Wellicht gaan we klanten een keuze geven om bij te dragen aan compensatie van de Co2 uitstoot. Op dit moment werken we alleen met Next-day delivery. Zie ook ons volgende stuk.
Maar wat is dan een duurzame bezorg optie?
BewustBezorg van Thuiswinkel.org heeft hier onderzoek naar gedaan. Hieruit kwamen de volgende punten naar voren.
Afhaalpunt
Thuis bezorgen is beter dan een pakketje zelf met de auto ophalen bij een afhaalpunt. Een bezorgbusje kan 100-250 pakketjes afleveren. Indien we toch kiezen voor afhaalpunten kunnen we klanten adviseren om zelf op de fiets naar het afhaalpunt te gaan.
Same-day delivery
Dit is meer vervuilend, ondanks dat het pakket waarschijnlijk in de 1e afleverpoging al afgeleverd kan worden. De bezorger moet vaak grotere stukken rijden voordat hij een pakket kan afleveren.
Minst vervuilende oplossing
Next-day delivery - Dit is de minst vervuilende afleveroptie, dit is de meest efficiëntste bezorgoptie vergelijking met andere bezorgopties.
Ook een mooie optie “Keuze in aflever dag”
Klant kiest zelf een dag waarop hij thuis is, dit voorkomt een 2e of 3e bezorgpoging. Pakket moet dan pas verstuurd worden op de dag voor aflevering, zodat pakket mee kan in de next-dag delivery.
Korting
Jij bent het belangrijkste voor ons! Daarom ontvang je bij elke bestelling een kortingsbon voor 10% korting op je volgende bestelling. Bewaar de actiecode goed, deze is slechts eenmalig te gebruiken.
Je krijgt hierdoor dus extra korting op de reeds lage prijzen van Eccellente merk producten! Je kan maar één korting / kortingscode per bestelling gebruiken, het is dus niet te combineren.
BTW vrijstelling
Als uw bedrijf niet in Nederland is gevestigd en u een BTW nummer heeft dan bent u niet BTW plichtig. Hierdoor valt u bij ons onder de 0% BTW tariefgroep.
Toelichting:
Als goederen worden uitgevoerd naar het buitenland en daar worden verbruikt, vallen ze niet onder de Nederlandse omzetbelasting. De omzetbelasting wil namelijk alleen het verbruik in Nederland belasten. In deze gevallen geldt het zogenaamde nultarief, dus hoef je geen BTW te betalen. Voor de levering van producten en diensten aan ondernemers en rechtspersonen in EU-landen geldt het 'bestemmingslandbeginsel'. Dit houdt in dat de heffing van omzetbelasting plaats vindt in het EU-land waar de goederen heen worden verzonden.
Om van deze regeling gebruik te maken dient u een BTW-nummer in te voeren bij het afrekenen op Eccellente.
Als uw bedrijfsnaam en BTW-nummer goed zijn ingevoerd zal de BTW vervolgens niet in rekening gebracht worden. U kunt dit controleren door bij het afrekenen naar de totalen te kijken, hier staat geen BTW bedrag meer als uw BTW-nummer succesvol gevalideerd is. Het valideren gebeurt volledig automatisch, direct na het invoeren van het BTW-nummer. Indien uw gebruikt wenst te maken van een klant account of als u al een klant account heeft dan dient u tevens het BTW-nummer in te voeren bij het verzendadres in het account.
Het invoeren van BTW-nummers kan alleen bij bestellingen via Eccellente. Als u een account op Eccellente.nl heeft dan kunt u die ook op Eccellente gebruiken om in te loggen.
Let op: het BTW-nummer dient in alle gevallen ingevoerd te worden zonder voorloopletters. Bijvoorbeeld: Als uw BTW-nummer BE0123456478 is dan voert u 012345678 in.
English Version:
If your company is not established in the Netherlands and you have a valid VAT number then you don't have to pay Dutch taxes. You belong to the 0% VAT group.
To qualify for this please contact our headquarter by calling +31515712085. We will create a special customer account for you. After logging in you will see all the prices without VAT. Shipment and payment through the regular methods.
Deutsch-Übersetzung
Wenn Ihr Betrieb nicht in den Niederlanden ansässig ist und Sie haben eine Umsatzsteuer-Identifikationsnummer, sind Sie nicht Mehrwertsteuer pflichtig. Sie zahlen kein Mehrwertsteuer.
Um zu qualifizieren ruffen Sie uns an telefonisch +31515712085. Wir machen ein Special Kundenkonto für Sie an. Nach der Anmeldung mit diesem Konto können Sie alle Preise ohne MwSt. sehen. Versand und Bezahlung durch die normalen Methoden.
Laagsteprijsgarantie
Bij Eccellente.nl zijn we elke dag bezig om de prijzen zo laag mogelijk te houden.
Voor specifieke artikelen hanteren we zelfs een laagsteprijsgarantie.
Elders goedkoper? Verschil terug!
Vind je, ondanks onze checks, tóch binnen 30 dagen na aankoop hetzelfde product bij een andere webwinkel voor een lagere vaste prijs (inclusief verzendkosten)?
Dan krijg jij uiteraard het verschil terug en onderzoeken wij of we het product ook goedkoper kunnen gaan aanbieden!
Dát is onze laagsteprijsgarantie.
• Het moet gaan om exact hetzelfde product (o.a. merk, verpakking, inhoud).
• De prijscheck vergelijking maken we door 5 stuks in de winkelwagen te doen en verzendkosten toe te voegen (indien van toepassing). Het totale bedrag hiervan wordt vergeleken met het totale bedrag bij Eccellente.nl.
• Verrekening achteraf: Het verschil dient binnen 30 kalenderdagen na aankoop gemeld te worden. Het verschil in aankoop, binnen 14 dagen na melden, teruggestort.
• Verrekening vooraf: Meld het verschil bij onze klantenservice. Hou er mee rekening dat de prijscheck door onze prijscheck medewerker maximaal 2 werkdagen kan duren. Bij een positief prijsverschil krijgt u de korting op uw order.
Indien je hier gebruik van wenst te maken dan kan je dit per mail, chat of telefoon doorgeven!
Reseller worden?
We zijn continu bezig met het uitbreiden het aantal afneempunten van onze producten, waardoor onze producten verkrijgbaar zijn via verschillende webwinkels. Bent u geïnteresseerd bent in de wederverkoop van onze producten, dan kunt u via onze groothandel - Everlake Wholesale BV - een account aanvragen.
Garantie
Wij verkopen veel. Heel erg veel. Wat we niet verkopen is 'nee'. En ondeugdelijke producten. Blijkt je product dus onverhoopt defect te zijn geraakt, dan kun je er zeker van zijn dat we dit voor je op gaan lossen. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast geldt voor sommige producten ook een fabrieksgarantie (vaak van 1 jaar). Dit doet niets af aan de wettelijke garantie. Niet helemaal zeker of het defect aan jouw product onder de garantievoorwaarden valt?
Hulp bij storingen
Er is niets zo vervelend dan een koffiemachine die niet meer werkt. Als je een technische storing hebt aan je machine, adviseren we je contact op te nemen met de technische dienst van het betreffende merk. Zij kunnen je het beste adviseren en de storing verhelpen. Wij kunnen je hier helaas niet bij helpen.
Technische dienst Krups
Telefoonnummer: 0318 - 582 424
E-mailadres: cons.serv@groupeseb.com
Website: http://www.krups.nl/services
Technische dienst Brita
Telefoonnummer: 00800 -14789632
Website: http://www.brita.nl/brita/nl-nl/cms/service.grid
Technische dienst Saeco (Philips)
Telefoonnummer: 0900 202 11 77
Website: Klantenservice Saeco
Technische dienst Gaggia
Telefoonnummer: 0320 - 237 930 (Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 20:00 Zaterdag 09:00 - 18:00 €0,10/min vanuit Nederland)
Technische dienst Jura
Telefoonnummer: 079-3631500
E-mailadres: service@nl.jura.com
Technische dienst Siemens
Telefoonnummer: 088-424 4020
Website: Siemens Contact
Technische dienst Bosch
Telefoonnummer: 088-424 4010
Website: Bosch Contact
Technische dienst Philips
Telefoonnummer: 0900 202 11 77
Website: Klantenservice Philips
Technische dienst Melitta
Telefoonnummer: 0183- 642 642
E-mailadres: info@melitta.nl
Website: http://www.melitta.nl/nl/Service-505.html
Technische dienst Solis
Telefoonnummer: 085 401 07 20
E-mailadres: info.nl@solis.com
Website: Klantenservice Solis
Technische dienst Inventum
Telefoonnummer: 088-5422200
E-mailadres: info@inventum.eu
Website: http://www.inventum.eu/service-garantie/
Technische dienst Miele
Telefoonnummer: 0347 - 378 888
Website: http://www.miele.nl/apps/vg/nl/miele/J19a_1.nsf/email?OpenForm&menuid=12&submenuid=1
Technische dienst DeLonghi
Telefoonnummer: 076 - 523 36 00
E-mailadres: Contactformulier Delonghi
Website: Klantenservice Delonghi
Technische dienst Princess
Telefoonnummer: 088-5940400
E-mailadres: service@princess.info
Technische dienst Severin
Telefoonnummer: 0800 0202575
Contactformulier: http://www.severin.com/nl/Service/Support/Contact
Technische dienst Schaerer
Telefoonnummer: 030 2410190
Contactformulier: http://www.schaerer.be
Technische dienst Bravilor
Telefoonnummer: 072 575 1751
Contactformulier: http://www.bravilor.com/nl-NL/contact
Technische dienst Nespresso
Telefoonnummer: 0800-0222320
Website: https://www.nespresso.com/nl/nl/contactus
Technische dienst WMF Nederland
Telefoonnummer: 020 4 80 80 80
Contactformulier: info@wmf.nl
Technische dienst Magimix
Telefoonnummer: +31 (0)418 54 05 05
Contactformulier: http://www.magimix.nl/service/
Technische dienst Etna
Telefoonnummer: 0900 - 555 00 02 (€ 1,00 per gesprek)
Contactformulier: http://www.etnaservice.nl/
Technische dienst Neff
Telefoonnummer: 088 – 424 4040
Contactformulier: Neff Contact
Technische dienst Quick Mill
Telefoonnummer: 0186 – 680 978
Contactformulier: Quick Mill service
Technische dienst Tefal
Telefoonnummer: 0318 582424
Contactformulier: Contactformulier Tefal
Website: Klantenservice Tefal
Er is niets zo vervelend dan een koffiemachine die niet meer werkt. Als je een technische storing hebt aan je machine, kan je het beste contact opnemen met de technische dienst van het betreffende merk. Zij kunnen je het beste verder helpen en de storing verhelpen. Valt de reparatie buiten de garantie dan kan je ook overwegen een servicemonteur uit de regio te bellen.
Heb je problemen met je espressomachine? Via onderstaande contactgegevens kan je de technische dienst benaderen van het betreffende merk.
Technische dienst Baristina (Philips)
Telefoonnummer: 020 - 721 00 48 (Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 20:00 Zaterdag 09:00 - 18:00)
Contactformulier: Baristina.com
Technische dienst Krups
Telefoonnummer: 0318 - 582 424
E-mailadres: cons.serv@groupeseb.com
Website: Krups.nl
Technische dienst Brita
Telefoonnummer: 00800 - 14789632
Website: Brita.nl
Technische dienst Saeco (Philips)
Telefoonnummer: 0900 202 11 77
Website: Klantenservice Saeco
Technische dienst Jura
Telefoonnummer: 079 - 36 31 500
E-mailadres: service@nl.jura.com
Technische dienst Siemens
Telefoonnummer: 088 - 424 40 20
Website: Siemens Contact
Technische dienst Bosch
Telefoonnummer: 088 - 424 40 10
Website: Bosch Contact
Technische dienst Philips
Telefoonnummer: 0900 202 11 77
Website: Klantenservice Philips
Technische dienst Melitta
Telefoonnummer: 0183 - 642 642
E-mailadres: info@melitta.nl
Website: Melitta.nl
Technische dienst Solis
Telefoonnummer: 085 401 07 20
E-mailadres: info.nl@solis.com
Website: Klantenservice Solis
Technische dienst Inventum
Telefoonnummer: 088 - 54 22 200
E-mailadres: info@inventum.eu
Website: Inventum.nl
Technische dienst Miele
Telefoonnummer: 0347 - 378 888
Website: Miele.nl
Technische dienst DeLonghi
Telefoonnummer: 076 - 523 36 00
E-mailadres: Contactformulier Delonghi
Website: Klantenservice Delonghi
Technische dienst Princess
Telefoonnummer: 088 - 59 40 400
E-mailadres: service@princess.info
Technische dienst Schaerer
Telefoonnummer: 030 24 101 90
Contactformulier: http://www.schaerer.be
Technische dienst Bravilor
Telefoonnummer: 072 575 17 51
Contactformulier: Bravilor.com
Technische dienst Nespresso
Telefoonnummer: 0800 - 022 23 20
Website: Nespresso.com
Technische dienst WMF Nederland
Telefoonnummer: 020 4 80 80 80
Contactformulier: info@wmf.nl
Technische dienst Magimix
Telefoonnummer: +31 (0)418 54 05 05
Contactformulier: Magimix.nl
Technische dienst Etna
Telefoonnummer: 0900 - 555 00 02 (€ 1,00 per gesprek)
Contactformulier: Etnaservice.nl
Technische dienst Neff
Telefoonnummer: 088 – 424 4040
Contactformulier: Neff Contact
Technische dienst Quick Mill
Telefoonnummer: 0186 – 680 978
Contactformulier: Quick Mill service
Technische dienst Tefal
Telefoonnummer: 0318 58 24 24
Contactformulier: Contactformulier Tefal
Website: Klantenservice Tefal
Technische dienst Gaggia
Telefoonnummer: 0320 - 237 930 (Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 20:00 Zaterdag 09:00 - 18:00)
Technische dienst Nivona
Telefoonnummer: 079 - 363 42 42 (Maandag t/m Vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur)
E-mailadres: nivona@jlensen.nl
Website: Klantenservice Nivona
Technische dienst Sage
Telefoonnummer: 0800 - 020 17 41 (Maandag t/m Vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur)
Website: Ondersteuning Sage
Het is erg belangrijk om je machine goed te onderhouden. Niet alleen voor een optimaal koffieresultaat maar het verlengt ook de levensduur van je koffiemachine. Om de perfecte koffieresultaten en een uitstekende werking te garanderen, is de netheid van de machine en de hygiëne bij het gebruik met melk erg belangrijk. Voor eenvoudig onderhoud voor je koffie machine zijn Eccellente producten een uitstekende keus. Deze producten zijn niet alleen voordelig maar zijn ook heel gemakkelijk te gebruiken en zijn ook perfect voor het onderhoud voor jouw machine.
Hoe onderhoud je je koffie machine het beste. Wij hebben hier een heel handige blog voor waar je precies in kunt zien wat en wanneer je iets moet schoonmaken of vervangen. hier de blog.
Zoek je type koffiemachine op in onze keuzehulp. Vul (1) je merk machine, (2) de serie EN/OF (3) het type in en krijg alle producten die geschikt zijn voor jouw koffiemachine te zien.
Voor goed onderhoud van je koffiemachine is het belangrijk dat je deze regelmatig ontkalkt en reinigt. Ook raden wij jou een waterfilter aan voor in je koffiemachine want dit verbetert de smaak van je koffie en verminderd kalkaanslag. Maakt jouw machine gebruik van een melksysteem? Dan adviseren wij jou om deze regelmatig te reinigen met onze melkreiniger.
Je gebruikt een waterfilter om de volgende redenen:
- Een waterfilter haal slechte stoffen uitje water zoals lood, koper, aluminium en chloor.
- Het verbetert de smaak van je koffie.
- Je hoeft minder vaak je machine te ontkalken.
- Je koffiemachine gaat langer mee.
Bekijk hier alle Eccellente waterfilters.
Een waterfilter zou altijd gebruikt moeten worden. Koffie bestaat voor ruim 98% uit water. Naast calcium, mineralen en fluoriden zijn er op veel plaatsen ook lood, koper, aluminium en chloor in het leidingwater te vinden. De waterkwaliteit en de waterhardheid verschillen en zijn afhankelijk van plaats én tijd. Waterfilters filteren het water en schadelijke stoffen zoals chloor of lood uit het water, terwijl de belangrijke stoffen voor een heerlijk bakje koffie in het water blijven. Dit samen met onze Eccellente koffiebonen zorgt voor overheerlijk bakje koffie.
Om te voorkomen dat de korrels in het filter uitdrogen, moet het filter altijd in water staan of moet de bodem van het waterreservoir worden afgedekt met water. Wij raden je aan het waterreservoir in de koelkast te bewaren. Als er niet genoeg ruimte is voor de tank, wikkel het filter dan in aluminiumfolie of een plastic zak en plaats het in de koelkast. Zo blijft het filter bruikbaar tot na je vakantie. Eenmaal terug van vakantie is het belangrijk om het water te verversen en zowel het waterreservoir als het filter goed uit te spoelen. Als de vakantie langer dan vier weken duurt, moet je een nieuw filter gebruiken.
Het water moet dagelijks worden ververst, aangezien koffie voor 98% uit water bestaat. Daarom moet het water vers, neutraal van smaak en kleurloos zijn. Wij raden ook aan om het waterreservoir na het laatste gebruik van de dag te legen en een nacht te laten drogen om kalkaanslag te voorkomen.
Bevestig het gebruik van het waterfilter in het menu van jouw koffiemachine. Als het nog niet lukt neem dan contact op met ons dan zullen we jou verder helpen.
Heb je op onze website gelezen dat het filter geschikt is voor jouw type koffiemachine? Ben je bang dat het filter toch niet past omdat het er anders uit ziet dan je gewend bent? Neem met ons contact op wij kijken graag met je mee of je het juiste waterfilter hebt ontvangen.
Heb je het waterfilter geopend en geprobeerd in het waterreservoir en past het niet? De filters van Eccellente horen te passen op jou apparaat [indien opgezocht in de keuzehulp]. Blijkt dit toch niet het geval te zijn? Neem met ons contact op! Wij denken graag met je mee om dit probleem te verhelpen, als dit niet lukt dan vergoeden wij het filter.
Het Eccellente filter ziet er anders uit dan het originele Sage filter, past dit wel? Ja, het Eccellente filter past net zo goed als het Sage filter. Het verschil is dat het filter van Eccellente aan de onderkant rond is. Deze past gewoon goed in de houder, omdat de inkepingen aan de onderkant goed in de opstaande randjes van de filterhouder vallen.
In Sage koffiemachines is een filterhouder vereist om een waterfilter te kunnen gebruiken. Deze houder is standaard bij jouw machine geleverd. Mocht deze houder bij jou kapot zijn gegaan dan kun je deze hier bestellen.
Let op! Dit is een filterhouder set zonder bevestigingsmateriaal om deze vast te schroeven in het waterreservoir. Deze filterhouder is bijvoorbeeld ter vervanging wanneer de filterhouder stuk is.
Als dit het geval is da zou het kunnen komen door dat jouw koffie machine denkt dat er te weinig gewicht in de zetgroep zit. In dit geval dan zou je er nog een tablet in kunnen doen. Mocht hij het nog niet doen dan is het optioneel om er nog een vierde in te doen.
Hier bij nog en filmpje van ons YouTube kanaal over het reinigen van je DeLonghi machine. Mocht dit niet lukken neem dan contact op met onze klantenservice!
Er zit lucht in je koffieapparaat/ waterfilter, volg deze stappen:
1. Haal het waterfilter uit je koffiemachine en tap heet water af uit je koffieapparaat. Hiermee ontsnapt het lucht uit je koffiemachine. Mogelijk maakt je machine wat herrie dat is normaal omdat de lucht uit de machine wordt geperst.
2. Leg het waterfilter minimaal een halfuur ondersteboven in een bak met water zodat hij zich volzuigt met water.
3. Plaats het filter opnieuw in je espressomachine en tap een paar kopjes met heet water af.
4. Is er volgens de handleiding van je machine een activatie van het waterfilter nodig? Volg de stappen van je handleiding om het waterfilter te activeren.
Maakt je koffiemachine nog steeds een raar geluid? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je
graag!
Gebruik je een waterfilter? Volg dan de stappen zoals beschreven in de vraag: Mijn koffiemachine maakt een raar geluid na het vervangen van mijn waterfilter, hoe los ik dit op?. Gebruik je geen waterfilter? Tap enkele kopjes heet water af uit je koffieapparaat, de lucht zal hierna ontsnapt zijn.
Dit zou kunnen komen door te weinig water in de watertank tijdens het ontkalken, een storing tijdens het ontkalken, stap tijdens het ontkalken overgeslagen.
Wat zou ik kunnen doen om het te verhelpen?
Oplossing 1:
De machine uit en aan zetten. Werkt dit niet volg dan oplossing 2.
Oplossing 2:
Stap 1 Vul de watertank tot boven de max en zet een bak onder de uitloop neer.
Stap 2 Druk vijf seconden het ontkalkingslampje in en draai de stoomknop om.
Stap 3 Laat de machine zijn werk doen en leeg daarna de bak en doe schoonwater in de watertank.
Stap 4 Zet de bak weer onder de uitloop en het stoompijpje en draai de knop van het stoompijpje weer om, hij zal nu nog een keer doorspoelen. Hierna is het probleem verholpen en kun je de tank weer vullen met water en je filter in de watertank zetten.
Hierbij een instructie filmpje word alles stap voor stap uitgelegd Eccellente Delonghi lampje blijft branden.
Waarschijnlijk komt dit doordat er koffieresten in de koffie uitloop zijn opgehoopt. Wij adviseren je om de koffie uitloop regelmatig schoon te maken met een ECCELLENTE Reinigingsborstel.
Om achtergebleven koffie-aanslag in de koffie-uitloop te verwijderen duw je de brede kant van de borstel maximaal twee centimeter in de uitloop en rag je deze voorzichtig een paar keer heen en weer. Vervolgens de machine laten spoelen door heet water af te tappen.
Als de koffie langzamer uit je koffiemachine loopt, kan dit komen door het onvoldoende reinigen van je koffie-uitloop hier door raakt je koffie-uitloop (deels) verstopt.
Maak de uitloop voorzichtig schoon met een Eccellente reinigingsborstel. Duw deze borstel met de brede kant in de koffie-uitloop rag deze vervolgens een paar keer voorzichtig heen en weer. Mocht er hierna nog steeds weinig koffie uitlopen neem dan contact op met onze klantenservice!
Het melkpijpje kan verstopt zijn met melkresten of kalkdeeltjes die tijdens het ontkalken zijn losgekomen. Het probleem kun je verhelpen door:
Eerst de melkslang schoon maken met een reiniging borstel
Daarna met de Eccellente melksysteem reiniger reinigen
En dan als laatste meerdere spoelcycli uit te voeren.
Mocht dit probleem hierna nog niet verholpen zijn of heb je hier vragen over, neem dan contact op met onze klantenservice!
Zijn je reinigingstabletten te groot? Breek de tabletten doormidden. En doe beide delen in je espressomachine. Mocht dit nog steeds te groot zijn kun je ze in vieren breken.
Lossen je reinigingstabletten niet goed op maak ze eerst even nat, dan lossen ze daarna beter op.
Lossen je Ontkalkingstabletten niet goed op gebruik lauw/warm water in je watertank, leg de ontkalkingstabletten in de tank en roer eventueel nog even totdat de tabletten goed opgelost zijn.
Dan is het de hoogste tijd om je rubberen O-ring in je zetgroep te vervangen. Deze zijn verkrijgbaar in combinatie met siliconenvet. Het is belangrijk dat je elke maand je O-ring en de bewegende onderdelen in de zetgroep smeert, hierdoor blijft je zetgroep in perfecte staat. Wij adviseren om je O-ring elk jaar te vervangen.
Je apparaat spoelt regelmatig water door je machine. Een deel van het water dat gebruikt wordt voor dit proces wordt geleegd in de lekbak. Het is dus volkomen normaal dat er water in de lekbak aanwezig is.
De maalgraadstand is in te stellen van fijn tot grof. Dit doe met de draaiknop in het koffiebonen reservoir, deze kun je alleen verstellen tijdens het malen, hiermee verander je de fijnheid van de gemalen koffiebonen (hoe fijner hoe sterker de koffie).
de koffie sterkte verander je met de knop op de buiten kant van je machine hier mee pas smaak aan van je koffie naar hoe jij het liefste je koffie drinkt.
Is je bestelling nog niet verstuurd, neem zo snel mogelijk contact met ons op! Wij zullen dan kijken of wij het nog kunnen aanpassen voordat je bestelling wordt verzonden.
Is je bestelling al verzonden en heb je al een track en trace ontvangen? Vaak is het mogelijk om je pakket bij de buren te laten afgeven, hier vul je dan alsnog je eigen juiste adres in. Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op.
Heb je al een verzendbevestiging ontvangen en stond hier geen tracking in? Je pakket komt alsnog de
volgende werkdag. Wil je alsnog graag een track en trace? Neem dan even contact met ons op.
Heb je al een verzendbevestiging ontvangen? Zo ja, controleer in de track en trace de status van je pakket. Zo nee, neem contact met ons op!
Is je pakket onderweg maar blijft hij hangen bij de vervoerder? Laat het ons weten, wij zullen direct een onderzoek starten met de vervoerder om je pakket zo snel mogelijk te vinden.
Door onze 365 dagen bedenktermijn mag je gedurende deze periode, zonder opgaaf van reden, het product retour sturen. Zorg er wel voor dat de producten ongebruikt zijn en in originele staat en verpakking.
Retourneren doe je heel gemakkelijk:
1) Geef ons een seintje dat je jouw bestelling wilt retourneren. Dit kan via email, chat, telefoon of whatsapp.
Hierbij zou je het ons gemakkelijk maken wanneer je aangeeft dat je wilt ruilen voor een ander product of je geld terug wilt.
2) Stuur je pakket naar ons retouradres. Voeg een briefje toe met je naam en bestelnummer zodat wij weten dat het van jou afkomstig is. De retourkosten zijn voor eigen rekening.
3) Zodra wij jouw pakket hebben ontvangen sturen we het nieuwe product naar je op wanneer je het wilt ruilen, of boeken we het bedrag binnen 7 werkdagen terug op je rekening wanneer je wilt retourneren.
Ons retouradres:
Everlake eCommerce
Selfhelpweg 121
8607AC Sneek
Nederland
Twijfel je of een retour nodig is?
Heb je bijvoorbeeld een product besteld waarvan je niet zeker weet of het voor jou geschikt is? Wij horen het graag! Neem gewoon even contact met ons op en wij denken graag met je mee of een retour de passende oplossing is.
Je vind de meeste handleidingen op gebruikershandleiding of kijk een van onze handige instructie filmpjes op ons youtube kanaal!
Ja dit klopt. De DeLonghi MultiClean is de nieuwe verpakking melkreiniger van DeLonghi. Het gaat om hetzelfde product. Je hoeft je geen zorgen te maken dat je een ander product binnen hebt gekregen dan dat je besteld had.
Als je bedrijf niet in Nederland is gevestigd en een BTW nummer heeft dan ben je niet BTW plichtig. Hierdoor valt je bij ons onder de 0% BTW tariefgroep.
Je kan hier gebruik van maken door bij het afreken je BTW nummer in te voeren. De BTW zal vervolgens automatisch in mindering gebracht worden op het totaal. Controleer dit goed voordat je betaald. De validatie gaat volledig automatisch. Mocht het niet werken neem dan contact met ons op voordat je de bestelling plaatst.
English:
If your company is not established in the Netherlands and has a VAT number, then you are not liable for VAT. This means you fall under the 0% VAT rate group with us.
You can use this by entering your VAT number at checkout. The VAT will then be automatically deducted from the total. Please check this carefully before you pay. The validation is fully automatic. If it doesn't work, please contact us before placing the order.
Deutsch:
Wenn Ihr Unternehmen nicht in den Niederlanden ansässig ist und eine Umsatzsteuer-Identifikationsnummer hat, sind Sie nicht umsatzsteuerpflichtig. Damit fallen Sie bei uns unter die 0% MwSt.-Satzgruppe.
Sie können diese verwenden, indem Sie an der Kasse Ihre Umsatzsteuer-Identifikationsnummer eingeben. Die Mehrwertsteuer wird dann automatisch vom Gesamtbetrag abgezogen. Bitte überprüfen Sie dies sorgfältig, bevor Sie bezahlen. Die Validierung erfolgt vollautomatisch. Wenn es nicht funktioniert, kontaktieren Sie uns bitte, bevor Sie die Bestellung aufgeben.
Dat kan gebeuren natuurlijk! Hierbij een code met 10%. Met deze code: LEKKERSCHOON10 krijg je op alle Eccellente eigen merk producten 10% korting!
Jij bent het belangrijkste voor ons! daarom willen wij blijven plakken. Bij je bestelling krijg je een bon met de code LEKKERSCHOON10 deze code geeft 10% korting op ons eigen merk Eccellente.
De korting is alleen geldig op eigen merk Eccellente. Je krijgt hierdoor dus extra korting op de reeds lage prijzen! Je kan maar één korting / kortingscode per bestelling gebruiken, het is dus niet te combineren met andere kortingsacties.