Verzending & Bezorgen

Heb je een vraag over het verzenden en bezorgen van jouw bestelling? Op deze pagina vind je alle informatie die je nodig hebt. Staat jouw vraag er toch niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Verzendkosten

Bestellingen vanaf €40,- worden gratis naar je verzonden binnen Nederland en België met DHL en Bpost. Heb je voor minder dan €40,- in jouw winkelmandje, dan vragen we een bijdrage van €4,95 voor het laten verzenden van je pakketje.  

 

België en Nederland                           

  • Bestellingen vanaf €40            = gratis
  • Bestellingen tot €40                = €4,95

 

Europese Unie                          

  • Frankrijk, Duitsland = €9,95
  • Alle overige EU landen = €19,95

 

 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij jullie?

Jazeker! Leuk zelfs, we ontmoeten je graag! Ons hoofdmagazijn zit in Sneek, adres Selfhelpweg 121, 8607AC. Je mag je bij de balie melden. Als je de bestelling van te voren via de site plaatst dan zal deze binnen 30 minuten voor je klaar liggen. Betalen kan van te voren via iDeal of bij afhalen via pin. Selecteer verzendmethode 'Ophalen in Sneek'. Je betaald uiteraard geen verzendkosten.

 

Wanneer ontvang ik mijn pakketje?

Wacht je ook altijd met smart op je pakketje? In dit overzicht laten we je weten wanneer je jouw bestelling kan verwachten.

Als je voor 23:59u besteld op een werkdag of zondag dan ontvang je het pakket de volgende dag. Als je op zaterdag besteld dan ontvang je het pakket op maandag.

Nadat het pakket ons magazijn heeft verlaten, krijg je een Track & Trace code via de mail. Met deze code volg je het pakket en kun je de verwachtte bezorgtijd inzien.

* Uitzondering: het kan voorkomen dat we jouw bestelling met de brievenbuspost versturen. Voor bestellingen na 22.00 uur kunnen we niet garanderen dat je het de volgende dag ontvangt. Brievenbuspost wordt eerder bij ons opgehaald. Het voordeel is dat het beter is voor het milieu en jij niet per se thuis hoeft te blijven om je bestelling te ontvangen.

 

Wat is de status van mijn bestelling?

We houden je graag op de hoogte van de status van jouw bestelling per email. Dit zijn de verschillende statussen:

1) Bestelbevestiging - een samenvatting van wat je besteld hebt;
2) Betaalbevestiging - een bevestiging dat je je betaling ontvangen hebben;
3) Order in behandeling in magazijn - een medewerker heeft jouw order in behandeling genomen;
4) Order verzonden - de order is ingepakt. Je ontvangt een track & trace om de bestelling te volgen.

 

Bestelling niet ontvangen?

Heb je jouw bestelling niet ontvangen, terwijl je ‘m wel had verwacht?

Als je niet thuis bent op het moment dat de pakketbezorger langskomt dan zal hij of zij een briefje in je bus achterlaten. De bezorger zal zelf een keuze maken uit een van deze drie opties: 1) hij /zij zal op een later moment terugkomen 2) hij / zij zal het bij een van de buren afleveren 3) hij / zij levert het af bij een pakketpunt in de omgeving. De informatie over de keuze zal de pakketbezorger op het briefje vermelden.

Geen informatie ontvangen? Check dan nogmaals de status van jouw Track & Trace code. Het komt wel eens voor, om welke reden dan ook, dat je bestelling is vertraagd. Met je code kun je precies zien wanneer je bestelling wel wordt bezorgd. Wordt je bestelling met de brievenbuspost verstuurd? Dan kun je de bestelling niet volgen, wacht het rustig af. Had je de bestelling wel al verwacht, check dan nogmaals of het afleveradres klopt. Je kan ook bij je directe buren navragen of zij misschien je bestelling hebben ontvangen. 

Heb je na 7 dagen jouw bestelling nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij hopen je dan verder te helpen.